2011. január 16., vasárnap

A mamusz, a pisztácia és a kavics története ^^

Január 15. ( Szombat )

Miután elköszöntem msn-en Lillától, rászántam magam h neki álljak készülődni. Amiből az lett hogy anyuval addig néztük a TV-t, hogy kb a busz indulása előtt 10 percel kezdem el készülni. :Ű
Mikor beértem az uram már ott fagyoskodott a buszmegben :A
Mivel MINDEN buszt lekéstünk, ezért kénytelenek voltunk gyalogolni egészen le a Kokóig -.-" ( Legalább a később felszedett kilókat ledolgoztuk XD ) Fél úton Lillának belement egy ártatlan picike kavics a cipőjébe, amit csak a célnál tudtunk, eggyesített erővel kiszedni XD

Miután meggyilkoltuk a kavicsot, édesanyuka is befutott akit rögtön elfogott a Paparazzo láz és bombázott minket a fényképekkel -.-"
A cukrászdába olyan finycsike sütiket ettünk hogy nyámmiiii ^^ És az egyiken volt egy icike-picike kard gyertya, amit drága Lillánknak szántunk szülinapjára (L).

Miután elfogyasztottuk a sütiket, Lillával útra keltünk hogy megkeressük a WC-t. XD Ahol ÉN korom sötétben álltam, mer nem találtam meg a villanykapcsolót X'D.

Hála anyu és Lilla fényképeinek mostantól így fogok mászkálni az utcán :

Később átugrottunk Lidl-be, ahol még több "finomságot" vettünk. XD
Lilla kapott egy cuki malacka mamuszt :A és FEKETE retket XDXD.
A kocsiba természetesen Egyedül kellett bepakolnom, mivel a két leány nem segített :K


Itt édesanyámtól elváltak az útjaink és folytattuk az utunkat a városba.
Először Kossuthra mentünk, de mivel SEMMMI sem volt nyitva, ezért úgy döntöttünk hogy ugrunk egy fejezetet és áttérünk a Mekibe :D

Ott Lillát valósággal megdöbbentette a kaják ára, azt a kövi kép is bizonyítja :

Mivel ételt csak később kaptunk ( -.- ) Előkaptuk a pisztáciát és elkezdtük magunkba tömni a Meki közepé XD!

Kajálás után elindultunk pályaudvarra, ahol fél óra pihi és könnyes búcsú után elszakadtam az uramtól. :(
Ennyi volt ez a jókis nap ^^ (L)

ÉÉÉÉÉÉÉÉS! egy ráadáskép a rajongóknak!!! XD

7 megjegyzés:

  1. Nem a kaják árán akadtam ki! xD Egyszerűen nem tudtam eltépni a kupont... >_>
    Dzááááh eszembe jutott a mekiben pisilés x'D
    Amúgy köszönöm hogy megosztottad ezeket a fenomenális képeket rólam. (Y) x'D
    Nagyon jó nap volt *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Én csak a rajongóidnak akartam kedveskedni ezekkel a képekkel. Így láthatják a példaképüket civilben :Ű

    VálaszTörlés
  3. Oké.
    És ki az a gyökér aki engem fanol?? x'D

    VálaszTörlés
  4. A sok-sook ezer Karin fan :Ű
    Meg persze anyu és én *-*(L)

    VálaszTörlés
  5. És ki lenne az a sok-sook ezer KARIN fan? x'D

    VálaszTörlés
  6. Ő, egy kérdés,csak most olvasom az oldalad és hát csak nem derült ki ,hogy ki az áhított urad :D

    VálaszTörlés