2011. január 25., kedd

Ismét Palotán :D

Ma ismét visszatértem Palotára hogy koccanjak a többiekkel :D
A buszom kb fél1 fele ért be Pu-ra, ahol Zoli már várt rám ( a dráága ^^ ). Utána elindultunk a Bundik házba, felfelééé az emelkedőn! -.- Szerencsére a deszkát hozta helyettem Zoli XD.

Mikor megérkeztünk ledöglöttünk az ágyra és vártuk hogy valamelyikőnk feltegyen egy kérdést XD(Y) Közebn Zoli be-be aludt.





Majd mikor nagy nehezen feltettem egy kérdést, Zolinak őszinteségi rohama támadt és szépen elmesélt nekem mindent ^^
Nem sokkal később befutott Bundik és még néhány emberke, akik öldöklést rendeztek előttünk (varrás, szúrkálás ) O_o
Én eközben szépen lefoglaltam magam és elkezdtem összecsomózni Zoli haját XD


Nem sokkal később befutott Lilla is és beült az ölembe Kockulni XD Közben a háttérben Bundiknak készült a tetkója .




Ezután LASSAN elindultunk Zumbára, ahol én PRÓBÁLTAM tűrtőztetni magamat XD De az edző feje egyszerűen nem hagyott nyugodni X)
Edzés után vissza sétáltunk Pályaudvarra, de útközben minden ülőhelynél meg kellett állnunk, hogy Lilla lepihenhessen XD




Pu-n még fagyoskodtunk egy fél órát, Lillával ettünk ( Már megint XD ), Zolinak gyógyítottam az orrát XD.
Majd pár ölelés és puszika után, könnyes búcsút vettem tőlük és elindultam haza :D

5 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy mennyire imádlak <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Nem is aludtam be egyszer sem XD...csak majdnem :D
    Mellesleg meg én is feltettem egy kérdést. (Mizu?) Most nem tehetek róla, hogy 1 szóval válaszoltál rá XD
    (R.I.P. - yoko haja ) :P
    De legalább már tudjuk, hogy minket egylégtérbe engedni, közveszééyes dolog ^^
    (Mikor ismételjük meg? XD)

    VálaszTörlés
  3. Egész nap annyi "álmoskodtál", hogy este már én lettem álmos XD
    "Mikor ismételjük meg?" hmm Hát mikor is jöttök hozzánk? (L)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés