2011. január 23., vasárnap

Inota-city. JÖVÖK!

Reggel már 05:27-kor fenn evett a rosseb. -.- Majd Dani berontott hozzám, hogy takarodjak Msn-re mer Bundiknak valami kellene -.-!
Mikor nagy nehezen leszerveztük Bundikkal a tervet, kijött hozzánk :D Kikísértem őt buszmegbe ÉS ő olcsóbban kapott jegyet mint ÉN szoktam! O_o 
Utána naggyon gyorsan összepakoltam és irány Veszpréém! DEEEE! DEEE! A 23as helyijáraton, egy kedves idős bácsika, aki buszsofőrnek adta ki magát olyan szépen kibaxott velem hogy az áááá!
Mutatom neki a bérletem, erre elkezdi :
- Ez így nem érvényes!
- Miért nem? O_o
- Nincs ráírva a diákszám!
- Akkor most vegyek jegyet?!
-Háát, jó lenne!

Veszprémbe eltipegtünk az urammal a Bőrbagolyba, ahool megrendeltük a megrendelésre váró cuccokat XD
Természetesen, Lillának köszönhetően a rosszabbik buszra szálltunk fel -.-" De legalább ettünk ropcsit, miközben csöveztünk a lépcsőn XD
Néhány ÓRA múlva megérkeztünk a Kálmánc(z)hey rezidenciára, ahol első táplálkozásunk egy tányér krumplileveshez vezetett XD. Majd Lilla drága Digizett nekem pár sort, miközben én ártatlanul ültem és fényképezgettem ^^
Néhány pluszcsi videó vagy képecske majd lesz mellékelve, de most lusta vagyok feltenni őket XD













Utána kiruccantunk Tescoba. ( az út egész örökké valóság volt! O_o Többet tescoba gyalog nem megyek XD )
Ott megvettük a baba-kellékeket, nameg a bort. Amit Lilla ügyes manőverezéssel szerzett meg :D
Miután bepakoltunk a táskába, amit Lilla KINT HAGYOTT a TESCO KÖZEPÉN! elindultunk vissza Inota-citybe. ( csámpi ^^ )

Itt megint Ettünk XD majd Camoztunk Zolcsival, rajzoltunk szintén Zolcsit XD Gyúrtuk egymást és fényképezgettem sunyiba ^^
Az utolsó negyedórában én már azt sem tudtam h hol vagyok, csak arra emlékszem h Lilla röhögött valamin de nagyon durván! És utána minden elsötétült! O_o

 Reggel ( 08:53 ) Nagy nehezen feltápászkodtunk, Ettünk XD Digi zenét hallgattunk, majd Ebédeltünk ( Ettünk ) XD... És most írom ezt a cuki kis izébizéééét. Ennyi volt, csókolom a kezüket :D

Boldog Szülcsinapcsit Zolcsika! :D
 UI. a képen : Majd conon befonom a hajadat! :D

3 megjegyzés: