2011. május 20., péntek

Mondocon 2011!

Tyű de cefet régen írtam már XD De szerintem a 'Con megérdemel egy kis összegzést ^^


Szombat reggel gyors összekapkodtuk magunkat Danival és betipegtünk Veszprém-citybe, ahol egy előbbi ( 5 perccel XD ) Pesti buszt is sikerült elcsípnünk így megkezdtük a dög unalmas utazást -.-".
Dani nem hogy szóval tartott volna engem, NEM! Helyette inkább végig aludta szinte az egész utat, így én kénytelen voltam a mellettünk ülő csajok hisztijét hallgatni a Sims-ről XD

Mikor megérkeztünk Hungexpohoz Dani elszalutált valahova így én hozzá csapódtam Kon-cicához és Noémihez ^^


Nagy nehezen bejutottunk és rögtön meg is rohamoztuk a wc-t, majd feltérképeztük a terepet. Ahogy szállingózni kezdtek az ismerősök, mi is inkább előrébb vonultunk és üdvözöltük őket :D 

A bejáratnál koccantunk Bundikkal és Picúrral, akivel rögtön elkezdtük a szokásos vitánkat.^^ Ami furcsa volt hogy most nem is kötözködtünk egymással annyit, inkább moderáltuk magunkat és kedvesek maradtunk.



Később megérkezett Peinci drága és Kakuzu is aki nem is volt Kakuzu! :@
Peincit megrohamoztuk hogy készítsen pár cuncus közös képet, ő pedig készségesen teljesítette a kérésünket (K) Később a fényképek megszerzése már bonyolultabb feladat volt, igaz Zoli? XP




 

Mikor már kezdett esteledni Matt-ci is betoppant, illetve igazából kinn ragadt XD Ezért mi is kivonultunk boldogítani őt... Nem sokkal később Danival elindultunk Népligetbe ( igaz, én már a halálomon voltam és ezt a lábamon lévő "sebhelyek" is bizonyítják T_T ) majd haza fele úton Dani MÁR MEGINT aludt, én pedig végig bambultam az egész utat XD
Veszprémből anyu haza fuvarozott minket és megmutatta hogy átrendezte a szobáinkat O_o

Összességében nagyon fasza egy Con volt, ezért ezer köszönet mindenkinek (L)

2 megjegyzés:

  1. A képeket könnyen megszerezhettem volna...de amit akkor műveltél hatalmas disznóság volt:D
    ...
    Totál beégettél emberXD

    VálaszTörlés
  2. ezek a képek NEKEM NINCSENEK MEG! O.o :C

    VálaszTörlés